Nie mamy rejestracji na stronie sklepu. Opcja ta jest nieaktywna.
W wybranym produkcie pod ceną i czasem realizacji w KONFIGURATORZE wypełniamy obowiązkowe okienka a pozostałe okienka wtedy gdy chcemy nanieść zmiany dozwolonych elementów zawartych w opisie produktu. Jeżeli nie chcemy wprowadzać zmian wybieramy “Według opisu produktu”
Okienko “Długość paska” wypełnić należy jeżeli standardowy pasek jest za krótki lub za długi. Wpisujemy maksymalną długość (długość paska zależy od sylwetki, warto uwzględnić płaszcz/kurtkę, najlepiej mierzyć pasek od swojej ulubionej torebki w domu :)) my podajemy długość z okuciami. Długość podana na stronie jest długością maksymalna. Paski u nas są regulowane do 10 cm, zwykle osoby do 170 cm wzrostu wybierają długość standardowa. Osoby wyższe zamawiają pasek 10 cm dłuższy.
Oczywiście można zmienić/dokupić pasek. W okienku “Pasek podstawowy” zamienia się podstawowy pasek, który podany jest w SZCZEGÓŁOWY OPIS PRODUKTU danej torebki. Dodatkowy pasek można dokupić w okienku “Dodatkowy pasek”. Paski można również dokupić jako dodatką pozycję w zakładce “Akcesoria/ Paski do torebek” >>> PASKI DO TOREBEK
Tak bardzo chętnie, niestety odpłatnie wydłużenie/skrócenie paska + koszt przesyłki. Proszę odesłać pasek na adres pracowni z opisem podaną długością i nr zamówienia na adres pracowni >>>ADRES DO PRACOWNI
Krótką rączkę dokupić można w okienku “rączka” lub na stronie w zakładce >>> RĄCZKI DO TOREBEK
Uwaga! Produkty z usługą personalizacji inicjałami, imieniem czy znakami szczególnymi nie podlegają zwrotom ani wymianie.
Każda prośba o zmianie zamówienia rozpatrywana jest indywidualnie. Decyzja o zmianie zamówienia zależy od tego na jakim etapie jest zamówienie w chwili wysłania do nas prośby. W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com
Nie można łączyć zamówień jak i domawiać produktów, które mają status “Zak. kontrolę”, co oznacza, że zamówienie jest już przekazane na dział wysyłki. W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com
Tak. Możliwa jest zmiana adresu do wysyłki zamówienia w przypadku kiedy zamówienie ma status “Zak. kontrolę”, co oznacza, że zamówienie jest już przekazane na dział wysyłki. W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com
Zamówienie można anulować w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com
Przybliżony czas realizacji zamówienia określony jest na stronie w danym modelu, w zależność od ilości zamówień w danym momencie. Realizacja zamówienia odbywa się od momentu zaksięgowania płatności na koncie w przypadku przedpłaty. Podany czas jest czasem orientacyjnym i może ulec skróceniu lub wydłużeniu.
Tak. W zakładce “śledzenie zamówień” można śledzić zamówienie. >>>>ŚLEDZENIE ZAMÓWIEŃ. W przypadku naniesienia zmian i dodatkowych pytań należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta mailowo na adres: fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com
DoRP – dostępne od ręki z możliwością personalizacji inicjałami
Istnieje możliwość wymiany produktu, o ile jest on w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Nie posiada personalizacji hot stamping lub graweru laserowego. Cały proces wymiany jest opisany tutaj >>> WYMIANA
Aby wykorzystać kupon rabatowy, należy w koszyku w okienku „kod kuponu” wpisać kod i kliknąć „wykorzystaj kupon”, po czym zniżka naliczy się automatycznie.
Tak. Istnieje możliwość skorzystania jednocześnie z kuponu rabatowego i karty podarunkowej. W tym celu należy w koszyku w okienku „kod kuponu” wpisać kod i kliknąć „wykorzystaj kupon”, po czym zniżka naliczy się automatycznie, identycznie postępujemy z numerem karty podarunkowej. Aby móc skorzystać z kodu rabatowego i kodu karty prosimy o kontakt e-mail: marketing@torebki-fabiola.pl
Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją i trwa ona 12 miesięcy.
Informację tą należy zgłosić i wysłać zdjęcia uszkodzonej torebki drogą mailową, na adres: marketing@torebki-fabiola.pl
Należy przesłać drogą e-mail na adres: marketing@torebki-fabiola.pl informację o uszkodzeniu. Odesłać do nas torebkę, która zostanie naprawiona, jednak koszt przesyłki pokrywa klient. Zapraszamy do działu >>>REKLAMACJA gdzie zawarte są wszystkie informacje.
Nasze produkty wysyłamy również za granicę, należy przy składaniu zamówienia wybrać docelowy kraj dostawy.
Jest możliwość odbioru osobistego zamówienia, należy wybrać opcję “odbiór osobisty” przy składaniu zamówienia. Istnieje możliwość opłacenia zamówienia gotówką bądź kartą.
Należy skontaktować się z obsługą drogą mailową na adres: marketing@torebki-fabiola.pl (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00). w celu zweryfikowania poprawności danych w założonym zamówieniu.
Klient ma możliwość zwrotu produktów w terminie 30 dni, bez podania przyczyny. O ile produkt jest w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Należy pobrać z naszej strony FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY/REKLAMACJI
Klient w celu opłacenia zamówienia, może skorzystać z kilku sposobów płatności oraz form dostępnych na naszej stronie. Pełne zestawianie form i kosztów płatności:
- Przelew bankowy Prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasz konto bankowe. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytuł płatności. Twoje zamówienie nie zostanie wysłane dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie. Nie dotyczy w przypadku wyboru opcji WYSYŁKA ZA POBRANIEM :)
- PayPal (+ prowizja 4,2%)
- Przelewy24
- BLIK
- Google Pay
- ApplePay
W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta
fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com