FAQ

Nie mamy rejestracji na stronie

W wybranym produkcie pod ceną i czasem realizacji w KONFIGURATORZE Okienka wypełniamy wtedy gdy chcemy nanieść zmiany dozwolonych elementów zawartych w opisie lub DANYCH TECHNICZNYCH. Jeżeli nie chcemy wprowadzać zmian wybieramy „Według opisu produktu”

Okienko „Długość paska” wypełnić należy jeżeli standardowy pasek np. pasek szeroki 90 cm z regulacją do 100 cm jest za krótki lub za długi. Wpisujemy maksymalną długość bo minimum zawsze będzie 95 cm (długość paska zależy od sylwetki, warto uwzględnić płaszcz/kurtkę, najlepiej mierzyć pasek od swojej ulubionej torebki w domu), my podajemy długość z okuciami

Oczywiście można zmienić/dokupić pasek. W okienku „Pasek podstawowy” zamienia się podstawowy pasek, który podany jest w w opisie lub DANYCH TECHNICZNYCH danej torebki. Dodatkowy pasek można dokupić w okienku „Dodatkowy pasek”.

Tak bardzo chętnie, niestety odpłatnie wydłużenie/skrócenie paska + koszt przesyłki. Proszę odesłać pasek na adres pracowni z opisem podaną długością i nr zamówienia na adres pracowni >>>ADRES DO PRACOWNI

Krótką rączkę dokupić można w okienku „rączka” lub na stronie w zakładce >>> PASKI DO TOREBEK

Okienko personalizacja inicjałami, jest to opcja dodatkowa (płatna) nieobowiązkowa. PERSONALIZACJA HOT STAMPING kliknij koniecznie poznaj szczegóły

Należy bardzo dokładnie opisać prośbę w okienku „Uwagi ogólne”

Uwaga! Produkty z usługą personalizacji inicjałami, imieniem czy znakami szczególnymi nie podlegają zwrotom ani wymianie.

Każda prośba o zmianie zamówienia rozpatrywana jest indywidualnie. Decyzja o zmianie zamówienia zależy od tego na jakim etapie jest zamówienie w chwili wysłania do nas prośby. W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com

Nie można łączyć zamówień jak i domawiać produktów, które mają status „Zak. kontrolę”, co oznacza, że zamówienie jest już przekazane na dział wysyłki. W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com

Tak. Możliwa jest zmiana adresu do wysyłki zamówienia w przypadku kiedy zamówienie ma status „Zak. kontrolę”, co oznacza, że zamówienie jest już przekazane na dział wysyłki. W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com

Zamówienie można anulować w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com

Czas realizacji zamówienia określony jest na stronie w danym modelu, w zależność od ilości zamówień w danym momencie. Realizacja zamówienia odbywa się od momentu zaksięgowania płatności na koncie w przypadku przedpłaty.

Tak. W zakładce „śledzenie zamówień” można śledzić jak również edytować swoje zamówienie do momentu trafienia na szwalnie >>>>ŚLEDZENIE ZAMÓWIEŃ. W przypadku dodatkowych pytań należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta mailowo na adres: fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com

DoR – dostępne od ręki bez możliwości personalizacji inicjałami 

DoRP – dostępne od ręki z możliwością personalizacji inicjałami 

Torebki z zakładki „torebki uszyte”, „portfele od ręki” lub „wyprzedaż (DoR/DoRP) nie wędrują na listę śledzenia zamówień i są wysyłane w 3-5 dni od dnia zamówienia, oczywiście dni robocze.

Istnieje możliwość wymiany produktu, o ile jest on w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Cały proces wymiany jest opisany tutaj >>> WYMIANA

Aby wykorzystać kupon rabatowy, należy w koszyku w okienku „kod kuponu” wpisać kod i kliknąć „zastosuj kupon”, po czym zniżka naliczy się automatycznie.

Tak. Istnieje możliwość skorzystania jednocześnie z kuponu rabatowego i karty podarunkowej. W tym celu należy w koszyku w okienku „kod kuponu” wpisać kod i kliknąć „zastosuj kupon”, po czym zniżka naliczy się automatycznie, identycznie postępujemy z numerem karty podarunkowej. Aby móc skorzystać z kodu rabatowego i kodu karty prosimy o kontakt e-mail: marketing@torebki-fabiola.pl

Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją i trwa ona 12 miesięcy.

Informację tą należy zgłosić i wysłać zdjęcia uszkodzonej torebki drogą mailową, na adres: marketing@torebki-fabiola.pl

Należy przesłać drogą e-mail na adres: marketing@torebki-fabiola.pl informację o uszkodzeniu. Odesłać do nas torebkę, która zostanie naprawiona, jednak koszt przesyłki pokrywa klient. Zapraszamy do działu >>>REKLAMACJA gdzie zawarte są wszystkie informacje.

Nasze produkty wysyłamy również za granicę, należy przy składaniu zamówienia wybrać docelowy kraj dostawy.

Jest możliwość odbioru osobistego zamówienia, należy wybrać opcję „odbiór osobisty” przy składaniu zamówienia. Istnieje możliwość opłacenia zamówienia gotówką bądź kartą.

Należy skontaktować się z obsługą drogą mailową na adres: marketing@torebki-fabiola.pl (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00). w celu zweryfikowania poprawności danych w założonym zamówieniu.

Klient ma możliwość zwrotu produktów w terminie 30 dni, bez podania przyczyny. O ile produkt jest w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Należy pobrać z naszej strony FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY/REKLAMACJI

Klient w celu opłacenia zamówienia, może skorzystać z kilku sposobów płatności oraz form dostępnych na naszej stronie. Pełne zestawianie form i kosztów płatności:

  • Przelew bankowy Prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasz konto bankowe. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytuł płatności. Twoje zamówienie nie zostanie wysłane dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie. Nie dotyczy w przypadku wyboru opcji WYSYŁKA ZA POBRANIEM :)
  • PayPal (+ prowizja 4,2%)
  • Przelewy24
  • BLIK
  • Google Pay
  • ApplePay

W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta

fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com
Termin realizacji zamówienia
Opóźniony termin realizacji
Zmiany w złożonym zamówieniu
Zwrot zamówienia
oraz

marketing@torebki-fabiola.pl

Reklamacja zamówienia
Tematy ogólne