FAQ

Nie mamy rejestracji na stronie

W wybranym produkcie pod ceną i czasem realizacji w KONFIGURATORZE Okienka wypełniamy wtedy gdy chcemy nanieść zmiany dozwolonych elementów zawartych w opisie lub DANYCH TECHNICZNYCH.

Okienko „Długość paska” wypełnić należy jeżeli standardowy pasek np. pasek szeroki 90 cm z regulacją do 100 cm jest za krótki lub za długi. Wpisujemy maksymalną długość bo minimum zawsze będzie 95 cm (długość paska zależy od sylwetki, warto uwzględnić płaszcz/kurtkę, najlepiej mierzyć pasek od swojej ulubionej torebki w domu), my podajemy długość z okuciami

Oczywiście można zmienić/dokupić pasek. W okienku „rodzaj standardowego paska” zamienia się podstawowy pasek, który podany jest w w opisie lub DANYCH TECHNICZNYCH danej torebki.

Tak bardzo chętnie, niestety odpłatnie wydłużenie/skrócenie paska + koszt przesyłki. Proszę odesłać pasek na adres pracowni z opisem podaną długością i nr zamówienia na adres pracowni >>>ADRES DO PRACOWNI

Krótką rączkę dokupić można w okienku „rączka” lub na stronie w zakładce >>> PASKI DO TOREBEK

Okienko personalizacja inicjałami, jest to opcja dodatkowa (płatna) nieobowiązkowa. Personalizacja jest w kolorze okuć wybranych w torebce, informacje o bezbarwnej personalizacji proszę dopisać w uwagach do zamówienia. W okienko „personalizacja inicjałami” wystarczy wpisać imię, inicjały reszta napisu Fabiola handmade for jest z automatu, maksymalnie można podać 10 liter znaków (także ❤ lub :)) w przypadku dłuższych napisów rezygnujemy z zwrotu FABIOLA handmade for

Umieszczenie personalizacji eliminuje dotychczasowy sposób logowania czyli np. blaszkę z logo FABIOLA.

Uwaga! Produkty z usługą personalizacji inicjałami, imieniem czy znakami szczególnymi nie podlegają zwrotom ani wymianie.

Należy bardzo dokładnie opisać prośbę w okienku „Uwagi ogólne”

Uwaga! Produkty z usługą personalizacji inicjałami, imieniem czy znakami szczególnymi nie podlegają zwrotom ani wymianie.

Każda prośba o zmianie zamówienia rozpatrywana jest indywidualnie. Decyzja o zmianie zamówienia zależy od tego na jakim etapie jest zamówienie w chwili wysłania do nas prośby. W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.etno@gmail.com lub na Messengera (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00).

Nie można łączyć zamówień jak i domawiać produktów, które mają status „Zak. kontrolę”, co oznacza, że zamówienie jest już przekazane na dział wysyłki. W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.etno@gmail.com lub na Messengera (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00).

Tak. Możliwa jest zmiana adresu do wysyłki zamówienia w przypadku kiedy zamówienie ma status „Zak. kontrolę”, co oznacza, że zamówienie jest już przekazane na dział wysyłki. W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.etno@gmail.com lub na Messengera (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00).

Zamówienie można anulować w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.etno@gmail.com lub na Messengera (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00).

Czas realizacji zamówienia określony jest na stronie w danym modelu, w zależność od ilości zamówień w danym momencie. Realizacja zamówienia odbywa się od momentu zaksięgowania płatności na koncie w przypadku przedpłaty.

Tak. W zakładce „śledzenie zamówień” można śledzić jak również edytować swoje zamówienie do momentu trafienia na szwalnie >>>>ŚLEDZENIE ZAMÓWIEŃ. W przypadku dodatkowych pytań należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta mailowo na adres: fabiola.etno@gmail.com lub na Messengera (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00).

DoR – dostępne od ręki bez możliwości personalizacji inicjałami – czas realizacji 3 dni robocze

DoRP – dostępne od ręki z możliwością personalizacji inicjałami – czas realizacji 5 dni roboczych

Torebki z zakładki „torebki uszyte”, „portfele od ręki” lub „wyprzedaż (DoR/DoRP) nie wędrują na listę śledzenia zamówień i są wysyłane w 3-5 dni od dnia zamówienia, oczywiście dni robocze.

Istnieje możliwość wymiany produktu, o ile jest on w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Cały proces wymiany jest opisany tutaj >>> WYMIANA

Aby wykorzystać kupon rabatowy, należy w koszyku w okienku „kod kuponu” wpisać kod i kliknąć „zastosuj kupon”, po czym zniżka naliczy się automatycznie.

Tak. Istnieje możliwość skorzystania jednocześnie z kuponu rabatowego i karty podarunkowej. W tym celu należy w koszyku w okienku „kod kuponu” wpisać kod i kliknąć „zastosuj kupon”, po czym zniżka naliczy się automatycznie, identycznie postępujemy z numerem karty podarunkowej.

Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją i trwa ona 12 miesięcy.

Informację tą należy zgłosić i wysłać zdjęcia uszkodzonej torebki drogą mailową, na adres: fabiola.etno@gmail.com

Należy przesłać drogą e-mail na adres: fabiola.etno@gmail.com informację o uszkodzeniu. Odesłać do nas torebkę, która zostanie naprawiona, jednak koszt przesyłki pokrywa klient. Zapraszamy do działu >>>REKLAMACJA gdzie zawarte są wszystkie informacje.

Nasze produkty wysyłamy również za granicę, należy przy składaniu zamówienia wybrać docelowy kraj dostawy.

Jest możliwość odbioru osobistego zamówienia, należy wybrać opcję „odbiór osobisty” przy składaniu zamówienia. Istnieje możliwość opłacenia zamówienia gotówką bądź kartą.

Należy skontaktować się z obsługą drogą mailową na adres: fabiola.etno@gmail.com (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00). w celu zweryfikowania poprawności danych w założonym zamówieniu.

Klient ma możliwość zwrotu produktów w terminie 30 dni, bez podania przyczyny. O ile produkt jest w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Należy pobrać z naszej strony >>>FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI i dołączyć do paczki.

Klient w celu opłacenia zamówienia, może skorzystać z kilku sposobów płatności oraz form dostępnych na naszej stronie. Pełne zestawianie formkosztów płatności:

  • Odbiór w punkcie przedpłata – przelew bankowy: 13.00zł
  • Odbiór w punkcie, płatne przy odbiorze: 17.00zł
  • KURIER przedpłata – przelew bankowy: 14.00zł
  • KURIER płatne przy odbiorze: 18.00zł
  • Wysyłka międzynarodowa: 60.00zł
  • Wysyłka międzynarodowa: W zależności od strefy (dokładny koszt zostanie podany w koszyku po wyborze kraju)
  • Odbiór osobisty
  • Gotówka
  • Płatność poprzez serwis PayPal
  • Płatność poprzez serwis PayU (szybkie elektroniczne przelewy, Blik, karta płatnicza)
  • Płatność PayPo.

W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, adres: fabiola.etno@gmail.com lub na Messengera (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00).