FAQ

FAQ

Czy muszę zarejestrować się w sklepie aby dokonać zakupu?

Odpowiedź: Nie mamy rejestracji na stronie


Jak złożyć poprawnie zamówienie ?

Odpowiedź: W wybranym produkcie pod ceną i czasem realizacji w KONFIGURATORZE Okienka wypełniamy wtedy gdy chcemy nanieść zmiany dozwolonych elementów zawartych w opisie lub DANYCH  TECHNICZNYCH.


Czy okienko “długość paska” jest obowiązkowe?

Odpowiedź: Okienko “Długość paska” wypełnić należy jeżeli standardowy pasek np. pasek szeroki 90 cm z regulacją do 100 cm jest za krótki lub za długi. Wpisujemy maksymalną długość bo minimum zawsze będzie 95 cm (długość paska zależy od sylwetki, warto uwzględnić płaszcz/kurtkę, najlepiej mierzyć pasek od swojej ulubionej torebki w domu), my podajemy długość z okuciami


Czy gdzie i jak zmienić rodzaj paska lub dokupić dodatkowy/e pasek/i?

Odpowiedź: Oczywiście można zmienić/dokupić pasek.

W  okienku “rodzaj standardowego paska” zamienia się podstawowy pasek, który podany jest w w opisie lub DANYCH  TECHNICZNYCH danej torebki.

Drugi pasek dokupujemy w okienku “dodatkowy pasek” lub na stronie w zakładce >>>PASKI DO TOREBEK


Czy mogę wydłużyć/skrócić pasek, który okazał się za krótki/długi?

Odpowiedź: Tak bardzo chętnie, niestety odpłatnie wydłużenie/skrócenie paska + koszt przesyłki. Proszę odesłać pasek na adres pracowni z opisem podaną długością  i nr zamówienia na adres pracowni >>>ADRES DO PRACOWNI


Czy jak i gdzie dokupić rączkę do torebki?

Odpowiedź: Krótką rączkę dokupić można w okienku “rączka” lub na stronie w zakładce >>>PASKI DO TOREBEK


Co to jest i czy jest obowiązkowa personalizacja inicjałami?

Odpowiedź: Okienko personalizacja inicjałami, jest to opcja dodatkowa (płatna) nieobowiązkowa. Personalizacja jest w kolorze okuć wybranych w torebce, informacje o bezbarwnej personalizacji proszę dopisać w uwagach do zamówienia.
W okienko „personalizacja inicjałami” wystarczy wpisać imię, inicjały reszta napisu Fabiola handmade for jest z automatu, maksymalnie można podać 10 liter znaków (także ❤ lub :)) w przypadku dłuższych napisów rezygnujemy z zwrotu FABIOLA handmade for

Umieszczenie personalizacji eliminuje dotychczasowy sposób logowania czyli np. blaszkę z logo FABIOLA.

Uwaga! Produkty z usługą personalizacji inicjałami, imieniem czy znakami szczególnymi nie podlegają zwrotom ani wymianie.


Jak złożyć zamówienie, aby personalizacja inicjałami była po wewnętrznej stronie klapki?

Odpowiedź: Należy bardzo dokładnie opisać prośbę w okienku “Uwagi ogólne”

Uwaga! Produkty z usługą personalizacji inicjałami, imieniem czy znakami szczególnymi nie podlegają zwrotom ani wymianie.


Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

Odpowiedź: Każda prośba o zmianie zamówienia rozpatrywana jest indywidualnie. Decyzja o zmianie zamówienia zależy od tego na jakim etapie jest zamówienie w chwili wysłania do nas prośby. W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.etno@gmail.com lub na Messengera  (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00).


Czy można łączyć zamówienia lub domawiać produkty do złożonych zamówień?

Odpowiedź: Nie można łączyć zamówień jak i domawiać produktów, które mają status “Zak. kontrolę”, co oznacza, że zamówienie jest już przekazane na dział wysyłki.  W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.etno@gmail.com lub na Messengera   (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00).


 Czy mogę zmienić adres wysyłki złożonego zamówienia?

Odpowiedź: Tak. Możliwa jest zmiana adresu do wysyłki zamówienia w przypadku kiedy zamówienie ma status “Zak. kontrolę”, co oznacza, że zamówienie jest już przekazane na dział wysyłki.  W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.etno@gmail.com lub na Messengera   (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00).


Czy mogę anulować zamówienie?

Odpowiedź: Zamówienie można anulować w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). W tym celu prosimy wysłać prośbę/zapytanie drogą mailową na adres: fabiola.etno@gmail.com lub na Messengera   (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00).


Jak długo trwa realizacja zamówienie?

Odpowiedź: Czas realizacji zamówienia określony jest na stronie w danym modelu, w zależność od ilości zamówień w danym momencie. Realizacja zamówienia odbywa się od momentu zaksięgowania płatności na koncie w przypadku przedpłaty.


Czy mogę i jak nanieść zmiany w złożonym zamówieniu lub sprawdzić status zamówienia?

Odpowiedź: Tak. W zakładce “śledzenie zamówień” można śledzić jak również edytować swoje zamówienie do momentu trafienia na szwalnie >>>>ŚLEDZENIE ZAMÓWIEŃ.  W przypadku dodatkowych pytań należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta mailowo na adres: fabiola.etno@gmail.com lub na Messengera   (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00).


Co oznacza skrót DoR i DoRP ?

DoR – dostępne od ręki bez możliwości personalizacji inicjałami – czas realizacji 3 dni robocze

DoRP – dostępne od ręki z możliwością personalizacji inicjałami – czas realizacji 5 dni roboczych


Gdzie jest mój produkt z zakładki “torebki uszyte”, “portfele od ręki” lub “wyprzedaż (DoR/DoRP)?

Odpowiedź: Torebki z zakładki “torebki uszyte”, “portfele od ręki” lub “wyprzedaż (DoR/DoRP) nie wędrują na listę śledzenia zamówień i są wysyłane w 3-5 dni od dnia zamówienia, oczywiście dni robocze.


Czy jest możliwość wymiany zakupionego produktu?

Odpowiedź: Istnieje możliwość wymiany produktu, o ile  jest  on w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Cały proces wymiany jest opisany tutaj  >>> WYMIANA


W jaki sposób mogę wykorzystać kupon rabatowy?

Odpowiedź: Aby wykorzystać kupon rabatowy, należy w koszyku w okienku „kod kuponu” wpisać kod i kliknąć  „zastosuj kupon”, po czym zniżka naliczy się automatycznie.


Czy mogę jednocześnie skorzystać z kuponu rabatowego i karty podarunkowej? 

Odpowiedź: Tak. Istnieje możliwość skorzystania jednocześnie z kuponu rabatowego i karty podarunkowej. W tym celu należy w koszyku w okienku „kod kuponu” wpisać kod i kliknąć  „zastosuj kupon”, po czym zniżka naliczy się automatycznie, identycznie postępujemy z numerem karty podarunkowej.


Czy produkty są objęte gwarancją? Jeśli tak to ile ona trwa?

Odpowiedź: Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją i trwa ona  12 miesięcy.


Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy producenta?

Odpowiedź: Informację tą należy zgłosić i wysłać zdjęcia uszkodzonej torebki drogą mailową, na adres: fabiola.etno@gmail.com


Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy klienta?

Odpowiedź: Należy przesłać drogą e-mail na adres: fabiola.etno@gmail.com  informację o uszkodzeniu. Odesłać do nas  torebkę, która zostanie naprawiona, jednak koszt przesyłki pokrywa klient. Zapraszamy do działu >>>REKLAMACJA gdzie zawarte są wszystkie informacje.


Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Odpowiedź: Nasze produkty wysyłamy również za granicę, należy przy składaniu zamówienia wybrać docelowy kraj dostawy.


Czy istnieje możliwość odbioru zamówienia osobiście?

Odpowiedź: Jest możliwość odbioru osobistego zamówienia, należy wybrać opcję “odbiór osobisty” przy składaniu zamówienia. Istnieje możliwość opłacenia zamówienia gotówką bądź kartą.


Co zrobić gdy nie otrzymam maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia?

Odpowiedź: Należy skontaktować się z obsługą drogą mailową na adres: fabiola.etno@gmail.com   (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00). w celu zweryfikowania poprawności danych w założonym zamówieniu.


Co zrobić, jeżeli produkt nie spełni moich oczekiwań?

Odpowiedź: Klient ma możliwość zwrotu produktów w terminie 30 dni, bez podania przyczyny. O ile produkt jest w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Należy pobrać z naszej strony >>>FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI i dołączyć do paczki.


Jakie są dostępne formy i koszty płatności ?

Odpowiedź: Klient w celu opłacenia zamówienia, może skorzystać z kilku sposobów płatności oraz form dostępnych na naszej stronie. Pełne zestawianie form i kosztów płatności:

Odbiór w punkcie przedpłata – przelew bankowy: 13.00zł
Odbiór w punkcie, płatne przy odbiorze: 17.00zł
KURIER przedpłata – przelew bankowy: 14.00zł
KURIER płatne przy odbiorze: 18.00zł
Wysyłka międzynarodowa: 60.00zł
Wysyłka międzynarodowa: W zależności od strefy (dokładny koszt zostanie podany w koszyku po wyborze kraju)
Odbiór osobisty
Gotówka
Płatność poprzez serwis PayPal
Płatność poprzez serwis PayU (szybkie elektroniczne przelewy, Blik, karta płatnicza)
Płatność PayPo.


Odpowiedź: W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, adres: fabiola.etno@gmail.com lub na Messengera   (poniedziałek – piątek 8:00 – 15:00).