Zwroty i reklamacje

ZWROT/REKLAMACJA

Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub uległ uszkodzeniu?
Potrzebny Ci inny kolor lub fason?
A może zmieniłaś zdanie?

Zawsze możesz wymienić zwrócić lub reklamować zakupiony produkt. 
Produkty z usługą personalizacji inicjałami, imieniem czy znakami szczególnymi nie podlegają zwrotom ani wymianie. 
W celu złożenia reklamacji, zwrotu lub wymiany, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz reklamacji

Pobierz formularz zwrotu/wymiany/reklamacji klikając w wybrany obrazek i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji (jest to dla nas bardzo ważna informacja która pozwoli podnieść jakość naszych produktów), data zakupu.

   2. Odesłanie produktu
Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu uzgodnienia odbioru przesyłki.
Składając reklamację/zwrot/wymianę prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu na adres:
Izabela Grzeszczak
Młodojewo 61
62-400 Słupca
Tel. 63 222 14 41
E-mail: fabiola.etno@gmail.com

Uwaga!
Produkt ma być zapakowany tak samo bezpiecznie jak został wysłany ze sklepu on-line. 

 3 . Zwrot należności
Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym sklepie. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „za pobraniem” zwrot należności nastąpi na podane konto bankowe. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

W przypadku wysyłki produktów w ramach reklamacji, firma Fabiola pokrywa koszt przesyłki zwracanego towaru w wysokości 14,00 zł (na terenie kraju) oraz w kwocie zgodnej z kosztem dostawy, dostępnym na stronie internetowej w przypadku wysyłki poza granicami kraju.

 4. Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (specyfikacja klienta- dowolnie wybrana skóra, okucia, podszewka)

 

Torebki skórzane naszej marki szyte są z naturalnych skór, tym samym mogą mieć m.in. otarcia, przebarwienia, fałdy, wyblaknięcia. Są to oznaki skór naturalnych i nie są one wadą i tym samym nie podlegają one reklamacji.

Rozmieszczenie wzoru na materiałach może różnić się od zdjęcia podglądowego ze względu na specyfikację tkaniny oraz miejsce cięcia materiału. Różnice wynikające z tego nie są wadami i nie mogą być podstawą do reklamacji.

Pobierz formularz zwrotu/wymiany/reklamacji klikając w wybrany obrazek:

Szyjemy nasze torby z ogromną starannością, dlatego wiemy, jak o nie dbać, aby służyły przez długie lata. Informacje dotyczące konserwacji znajdziesz w zakładce Gwarancja/Konserwacja.

 

Pobierz formularz zwrotu/wymiany/reklamacji klikając w wybrany obrazek: