Zwroty i reklamacje

ZWROT/REKLAMACJA

Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub uległ uszkodzeniu?
Potrzebny Ci inny kolor lub fason?
A może zmieniłaś zdanie?

Zawsze możesz wymienić zwrócić lub reklamować zakupiony produkt. 
Produkty z usługą personalizacji inicjałami, imieniem czy znakami szczególnymi nie podlegają zwrotom ani wymianie. 
W celu złożenia reklamacji, zwrotu lub wymiany, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz reklamacji

Pobierz formularz zwrotu/wymiany/reklamacji klikając w wybrany obrazek i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji (jest to dla nas bardzo ważna informacja która pozwoli podnieść jakość naszych produktów), data zakupu.

   2. Odesłanie produktu
Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu uzgodnienia odbioru przesyłki. e-mail:   fabiola.etno@gmail.com

Składając reklamację/zwrot/wymianę prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu na adres:
Izabela Grzeszczak
Młodojewo 61
62-400 Słupca

E-mail: fabiola.etno@gmail.com

 

Tutaj link pod którym wygenerujesz etykietę zwrotną DHL (wysyłka tylko z punktów DHL, Żabka, Biedronka itd. Mapa punktów https://dhl24.com.pl/mapa/pokaz?type=fm)

 

https://dhl24.com.pl/pl/serwis/fabiola/panel-prosty/kurier/krok1.html

 

Uwaga!
Produkt ma być zapakowany tak samo bezpiecznie jak został wysłany ze sklepu on-line. 

 3 . Zwrot należności
Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym sklepie. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „za pobraniem” zwrot należności nastąpi na podane konto bankowe. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

 4. Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (specyfikacja klienta- dowolnie wybrana skóra, okucia, podszewka)

 

Torebki skórzane naszej marki szyte są z naturalnych skór, tym samym mogą mieć m.in. otarcia, przebarwienia, fałdy, wyblaknięcia. Są to oznaki skór naturalnych i nie są one wadą i tym samym nie podlegają one reklamacji.

Rozmieszczenie wzoru na materiałach może różnić się od zdjęcia podglądowego ze względu na specyfikację tkaniny oraz miejsce cięcia materiału. Różnice wynikające z tego nie są wadami i nie mogą być podstawą do reklamacji.

Pobierz formularz zwrotu/wymiany/reklamacji klikając w wybrany obrazek:

Szyjemy nasze torby z ogromną starannością, dlatego wiemy, jak o nie dbać, aby służyły przez długie lata. Informacje dotyczące konserwacji znajdziesz w zakładce Gwarancja/Konserwacja.

 

Pobierz formularz zwrotu/wymiany/reklamacji klikając w wybrany obrazek: