REKLAMACJA
W razie pytań odnośnie reklamacji / zwrotu / wymiany prosimy o kontakt na e-mail: marketing@torebki-fabiola.pl Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub uległ uszkodzeniu? Potrzebny Ci inny kolor lub fason? A może zmieniłaś zdanie? Zawsze możesz wymienić zwrócić lub reklamować zakupiony produkt. W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:1. Wypełnij Formularz reklamacji
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu na adres:
FABIOLA
Izabela Grzeszczak
Młodojewo 61
62-400 Słupca
e-mail: noreply@torebki-fabiola.pl
Prosimy wewnątrz przesyłki umieścić na kartce czytelnie napisany: nr zamówienia, imię i nazwisko oraz adres zwrotny przesyłki wraz z nr telefonu.
Na przesyłce prosimy dopisać “REKLAMACJA nr zamówienia” ułatwi i usprawni nam to podział przesyłki na odpowiedni dział.
Koszt przesyłki reklamacji spoza Polski pokrywa kupujący.
Za pośrednictwem DHL PUP etykieta jest generowana na nasz koszt.
Tutaj link pod którym wygenerujesz etykietę zwrotną DHL (wysyłka tylko z punktów DHL, Żabka, Biedronka itd. Mapa punktów)
– Instrukcja generowania etykiet
Uwaga! Produkt powinien być zapakowany tak samo bezpiecznie jak został wysłany ze sklepu on-line. W celu reklamacji paska wystarczy odesłać na reklamację sam pasek.
ZWROT
W razie pytań odnośnie zwrotu prosimy o kontakt na e-mail: marketing@torebki-fabiola.plUwaga! Zwrotowi nie podlega produkt spersonalizowany na indywidualne zamówienie, który posiada personalizację hot stamping, grawer laserowy czy zmianę długości paska/ów!.
W celu złożenia zwrotu należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnić należy Formularz zwrotu z rozwijanej listy należy wybrać “zwrot”
Jasno i precyzyjnie opisać powód zwrotu, podając wszystkie istotne informacje. W formularzu prosimy podać swoje imię i nazwisko, adres zwrotny, adres e-mail, numer telefonu, aby firma mogła skontaktować się w razie potrzeby odnośnie zwrotu.
2. Odesłanie produktu
Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.?
Składając zwrot prosimy o odesłanie produktu na adres:
FABIOLA
Izabela Grzeszczak
Młodojewo 61
62-400 Słupca
e-mail: noreply@torebki-fabiola.pl
Na przesyłce prosimy dopisać “ZWROT nr zamówienia” ułatwi i usprawni nam to podział przesyłki na odpowiedni dział.
Koszt przesyłki zwrotu spoza Polski pokrywa kupujący.
Zwrot można nadać w prosty sposób za pomocą WYGODNE ZWROTY.
Przygotowanie produktu do zwrotu. Upewnić się, że jest on w bezpiecznym (najlepiej oryginalnym) opakowaniu wraz z kompletem wszystkich akcesoriów i nie nosi żadnych śladów użytkowania. Wszelkie uszkodzenia lub brakujące elementy mogą wpłynąć na możliwość zwrotu. Umieścić produkt w odpowiednio zabezpieczonym pudełku, nakleić etykietę zwrotną. Upewnić się, że wszystkie dane na etykiecie są czytelne i widoczne.
ZWROT ŚRODKÓW
W razie pytań odnośnie zwrotu środków prosimy o kontakt na e-mail: fabiola.izabela.grzeszczak@gmail.com 3 . Zwrot należności Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym sklepie. Poinformujemy Cię o tym mailowo. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „za pobraniem” zwrot należności nastąpi na podane konto bankowe. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 4. Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (specyfikacja klienta – dowolnie wybrana skóra, okucia, podszewka)WYMIANA
W razie pytań odnośnie wymiany prosimy o kontakt na e-mail: marketing@torebki-fabiola.plUwaga! Wymianie nie podlega produkt spersonalizowany na indywidualne zamówienie, który posiada personalizację hot stampig, grawer laserowy czy zmianę długości paska/ów.!.
W celu wymiany postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnić należy Formularz wymiany z rozwijanej listy należy wybrać “wymiana”
Jasno i precyzyjnie opisać powód wymiany, podając wszystkie istotne informacje. W formularzu prosimy podać swoje imię i nazwisko, adres zwrotny, adres e-mail, numer telefonu, aby firma mogła skontaktować się w razie potrzeby odnośnie wymiany.
2. Odesłanie produktu
Dokonując wymiany prosimy o odesłanie produktu na adres:
FABIOLA
Izabela Grzeszczak
Młodojewo 61
62-400 Słupca
e-mail: noreply@torebki-fabiola.pl
Prosimy wewnątrz przesyłki umieścić na kartce czytelnie napisany: nr zamówienia, imię i nazwisko oraz adres zwrotny przesyłki wraz z nr telefonu.
Na przesyłce prosimy dopisać “WYMIANA nr zamówienia” ułatwi i usprawni nam to podział przesyłki na odpowiedni dział.
Koszt przesyłki wymiany spoza Polski pokrywa kupujący.
Wymianę można nadać w prosty sposób za pomocą WYGODNE ZWROTY.
Przygotowanie produktu do wymiany. Upewnić się, że jest on w bezpiecznym (najlepiej oryginalnym) opakowaniu wraz z kompletem wszystkich akcesoriów i nie nosi żadnych śladów użytkowania. Wszelkie uszkodzenia lub brakujące elementy mogą wpłynąć na możliwość zwrotu. Umieścić produkt w odpowiednio zabezpieczonym pudełku, nakleić etykietę zwrotną. Upewnić się, że wszystkie dane na etykiecie są czytelne i widoczne.
WYMIANA PASKA SZYTEGO NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE
W razie pytań odnośnie wymiany prosimy o kontakt na e-mail: marketing@torebki-fabiola.pl Zamówiony pasek okazał się za długi lub zbyt krótki? Nie martw się. Wymienimy go! Ponieważ pasek został wykonany na indywidualne zamówienie, możemy go odpłatnie wymienić na inny. Koszt wymiany paska to 50 zł (30 zł + 20 zł koszt przesyłki zwrotnej w kraju. Koszt wysyłki międzynarodowej W zależności od strefy (o dokładny koszt prosimy dopytać na e-mail: marketing@torebki-fabiola.pl. W celu wymiany paska należy wykonać przelew na nasze konto firmowe (w tytule podać nr zamówienia Imię i Nazwisko) a potwierdzenie płatności włożyć do środka przesyłki lub podesłać na e-mail: marketing@torebki-fabiola.pl Dane do przelewuFABIOLA
Izabela Grzeszczak
Młodojewo 61
62-400 Słupca
PKO Bank Polski 10 1020 2746 0000 3102 0254 6711
SWIFT: BPKOPLPW EUR PL
W celu wymiany postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnij Formularz wymiany z rozwijanej listy należy wybrać “wymiana”
Jasno i precyzyjnie opisać powód wymiany, podając wszystkie istotne informacje takie jak na jaki rodzaj i długość paska ma być wymiana (Podajemy maksymalną długość paska wraz z okuciami w cm). W formularzu prosimy podać swoje imię i nazwisko, adres zwrotny, adres e-mail, numer telefonu, aby firma mogła skontaktować się w razie potrzeby odnośnie wymiany.
2. Odesłanie produktu
Dokonując wymiany prosimy o odesłanie produktu na adres:
FABIOLA
Izabela Grzeszczak
Młodojewo 61
62-400 Słupca
e-mail: noreply@torebki-fabiola.pl
Prosimy wewnątrz przesyłki umieścić na kartce czytelnie napisany: nr zamówienia, imię i nazwisko oraz adres zwrotny przesyłki wraz z nr telefonu.
Na przesyłce prosimy dopisać “WYMIANA nr zamówienia” ułatwi i usprawni nam to podział przesyłki na odpowiedni dział.
Koszt przesyłki wymiany spoza Polski pokrywa kupujący.
Wymianę można nadać w prosty sposób za pomocą WYGODNE ZWROTY.
Przygotowanie produktu do wymiany. Upewnić się, że jest on w bezpiecznym (najlepiej oryginalnym) opakowaniu wraz z kompletem wszystkich akcesoriów i nie nosi żadnych śladów użytkowania. Wszelkie uszkodzenia lub brakujące elementy mogą wpłynąć na możliwość zwrotu. Umieścić produkt w odpowiednio zabezpieczonym pudełku, nakleić etykietę zwrotną. Upewnić się, że wszystkie dane na etykiecie są czytelne i widoczne.
Torebki skórzane naszej marki szyte są z naturalnych skór, tym samym mogą mieć m.in. otarcia, przebarwienia, fałdy, wyblaknięcia. Są to oznaki skór naturalnych i nie są one wadą i tym samym nie podlegają one reklamacji. Rozmieszczenie wzoru na materiałach może różnić się od zdjęcia podglądowego ze względu na specyfikację tkaniny oraz miejsce cięcia materiału. Różnice wynikające z tego nie są wadami i nie mogą być podstawą do reklamacji. Szyjemy nasze torby z ogromną starannością, dlatego wiemy, jak o nie dbać, aby służyły przez długie lata. Informacje dotyczące konserwacji znajdziesz w zakładce Gwarancja/Konserwacja>