Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub uległ uszkodzeniu? Potrzebny Ci inny kolor lub fason? A może zmieniłaś zdanie?
Zawsze możesz wymienić zwrócić lub reklamować zakupiony produkt. Produkty z usługą personalizacji inicjałami, imieniem czy znakami szczególnymi nie podlegają zwrotom ani wymianie.W celu złożenia reklamacji, zwrotu lub wymiany, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji/zwrotu/wymiany (podaj nr zamówienia i pozostałe dane)– Przejdź do formularza zwrotu
2. Odesłanie produktuMasz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Składając reklamację/zwrot/wymianę prosimy o odesłanie produktu na adres:
Za pośrednictwem DHL PUP etykieta jest generowana na nasz koszt, Izabela Grzeszczak, Młodojewo 61, 62-400 Słupca
E-mail: fabiola.etno@gmail.com
Tutaj link pod którym wygenerujesz etykietę zwrotną DHL (wysyłka tylko z punktów DHL, Żabka, Biedronka itd. Mapa punktów)
– Instrukcja generowania etykiet
Uwaga! Produkt ma być zapakowany tak samo bezpiecznie jak został wysłany ze sklepu on-line.
3 . Zwrot należnościZwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym sklepie. Poinformujemy Cię o tym mailowo.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „za pobraniem” zwrot należności nastąpi na podane konto bankowe. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
4. Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (specyfikacja klienta – dowolnie wybrana skóra, okucia, podszewka)Torebki skórzane naszej marki szyte są z naturalnych skór, tym samym mogą mieć m.in. otarcia, przebarwienia, fałdy, wyblaknięcia. Są to oznaki skór naturalnych i nie są one wadą i tym samym nie podlegają one reklamacji.
Rozmieszczenie wzoru na materiałach może różnić się od zdjęcia podglądowego ze względu na specyfikację tkaniny oraz miejsce cięcia materiału. Różnice wynikające z tego nie są wadami i nie mogą być podstawą do reklamacji.
Szyjemy nasze torby z ogromną starannością, dlatego wiemy, jak o nie dbać, aby służyły przez długie lata. Informacje dotyczące konserwacji znajdziesz w zakładce Gwarancja/Konserwacja.