Zwroty i reklamacje

Strona główna ~ Zwroty i reklamacje
Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub uległ uszkodzeniu? Potrzebny Ci inny kolor lub fason? A może zmieniłaś zdanie?
Zawsze możesz wymienić zwrócić lub reklamować zakupiony produkt.
.
Uwaga! Torebka, portfel spersonalizowana/y jako produkt na zamówienie nie podlega zwrotowi/wymianie!
.
.W celu złożenia reklamacji, zwrotu lub wymiany, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
.
1. Formularz reklamacji/zwrotu/wymiany
Wypełnij formularz (podaj nr zamówienia i pozostałe dane)
.
2. Odesłanie produktu Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
Składając reklamację/zwrot/wymianę prosimy o odesłanie produktu na adres:
FABIOLA
Izabela Grzeszczak
Młodojewo 61
62-400 Słupca
e-mail: kontakt@torebki-fabiola.pl
tel. 63 275 71 87
Prosimy wewnątrz przesyłki umieścić na kartce czytelnie napisany: nr zamówienia, imię i nazwisko oraz adres zwrotny przesyłki wraz z nr tel
Na przesyłce prosimy dopisać “REKLAMACJA”, „ZWROT” lub „WYMIANA” ułatwi i usprawni nam to podział przesyłki na odpowiedni dział.
.
Zwroty, wymiany, reklamacje spoza Polski pokrywa kupujący. .
Za pośrednictwem DHL PUP etykieta jest generowana na nasz koszt.
.
Tutaj link pod którym wygenerujesz etykietę zwrotną DHL (wysyłka tylko z punktów DHL, Żabka, Biedronka itd. Mapa punktów)
.
Uwaga! Produkt powinien być zapakowany tak samo bezpiecznie jak został wysłany ze sklepu on-line. Do paczki z zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.
.
3 . Zwrot należności
Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym sklepie. Poinformujemy Cię o tym mailowo.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
.
W przypadku płatności „za pobraniem” zwrot należności nastąpi na podane konto bankowe.
.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
.
4. Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (specyfikacja klienta – dowolnie wybrana skóra, okucia, podszewka)
.
Torebki skórzane naszej marki szyte są z naturalnych skór, tym samym mogą mieć m.in. otarcia, przebarwienia, fałdy, wyblaknięcia. Są to oznaki skór naturalnych i nie są one wadą i tym samym nie podlegają one reklamacji.
.
Rozmieszczenie wzoru na materiałach może różnić się od zdjęcia podglądowego ze względu na specyfikację tkaniny oraz miejsce cięcia materiału. Różnice wynikające z tego nie są wadami i nie mogą być podstawą do reklamacji. Szyjemy nasze torby z ogromną starannością, dlatego wiemy, jak o nie dbać, aby służyły przez długie lata.
.
Informacje dotyczące konserwacji znajdziesz w zakładce Gwarancja/Konserwacja.