Zwroty i reklamacje

Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub uległ uszkodzeniu?  Potrzebny Ci inny kolor lub fason?  A może zmieniłaś zdanie?

Zawsze możesz wymienić zwrócić lub reklamować zakupiony produkt.

Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

W celu złożenia reklamacji, zwrotu lub wymiany, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz reklamacji

Pobierz i wypełnij formularz zwrotu/wymiany/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

  1. Odesłanie produktu

Składając reklamację/zwrot/wymianę prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu na adres:

Mirosława Grzeszczak

Mlodojewo 61

62-400 Słupca

Tel. 600-313-783

E-mail: fabiola.etno@gmail.com

  1. Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Mirosława Grzeszczak

Mlodojewo 61

62-400 Słupca

Tel. 600-313-783

E-mail: fabiola.etno@gmail.com

4,  Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Do paczki z formularzem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pobierz formularz zwrotu/wymiany/reklamacji klikając w wybrany obrazek: